Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

sobota, 21 lutego 2015

Zmiany na stronie internetowej

Mam przyjemność poinformować Państwa, że właśnie zakończyłem aktualizację artykułów i zdjęć opublikowanych na mojej stronie internetowej. Spore zmiany zaszły także w samym wyglądzie strony. Warto w tym momencie przypomnieć, że strona internetowa Zimozielony ogród powstała już ponad 2,5 roku temu. Początkowo była ona poświęcona jedynie mojemu hobby jakim jest uprawa ozdobnych liściastych roślin zimozielonych. Z czasem moje hobby przerodziło się w biznes i strona, oprócz informacji hobbistycznych zaczęła być wizytówką firmy w internecie. Po ostatnich zmianach strona w dalszym ciągu prezentuje moje hobby. Jednak teraz jest to również wyraźny przekaz informacji o firmie i spektrum jej działania. 


Należy podkreślić, że po aktualizacji opublikowanych materiałów będę rozbudowywał i uzupełniał hobbistyczną część strony. Wkrótce pojawią się opisy nowych roślin (będzie ich ponad 30!). W menu pojawi się zakładka "Hobby", w której opiszę skąd wzięły się moje zainteresowania liściastymi roślinami zimozielonymi oraz ogrodnictwem ozdobnym. Powstanie również zakładka "Ciekawostki" gdzie sukcesywnie będę umieszczał różne mniej lub bardziej znane informacje z dziedziny, którą się interesuję. Z menu zniknęła zakładka "Drzewa". Postanowiłem zrezygnować z opisywania drzew gdyż zdaję sobie sprawę, że moja strona nie będzie nigdy encyklopedią tych rośłin. 


Spore zmiany zachodzą właśnie w zakładce Portfolio i już wkrótce będzie ona ponownie widoczna na stronie.

Serdecznie zapraszam do odwiedzania strony internetowej Zimozielony ogród

2 komentarze: