Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

niedziela, 11 stycznia 2015

XXIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Moi drodzy Czytelnicy! Dziś gra XXIII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ja już mam czerwone serduszko. Jeśli Wy go jeszcze nie macie to koniecznie wyjdźcie z domów i poszukajcie ludzi z identyfikatorem i puszką. Liczy się każda złotówka. A jak co roku tak i tym razem cel jest szczytny. 

„Dla podtrzymania wysokich standardów leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz godnej opieki medycznej seniorów”

Zróbmy razem coś żeby pomóc potrzebującym. I nie oglądajmy się tylko na rząd, NFZ czy lekarzy. Do tych ostatnich apeluję o zwykłą ludzką życzliwość i zrozumienie innych. Niestety w placówkach leczniczych czy przychodniach na ogół brakuje właśnie życzliwości i humanitarnego podejścia do pacjenta. 
Bądźmy ludźmi i zrozummy tych, którzy albo jeszcze albo już sobie sami pomóc nie mogą. 
Ja też kiedyś grałem. Teraz już tylko kibicuję, ale co roku dbam o to, żeby zasilić jakąś kwotą konto WOŚP.
Jeszcze zdążycie! A jeśli nie to wciąż na pewno będą trwały aukcje w internecie!

2 komentarze:

  1. Och Andrzejku, zaskoczyłeś mnie. Też grałeś!!!!!
    Ja też ma serduszko.
    Jestem pełna podziwu dla Pana Owsiaka i całej rzeszy wolontariuszy.
    Wychodząc rano z kościoła sądziłam, że ich spotkam. Musieliśmy podjechać do miasta by odebrać serduszko.
    Jak się później okazało mają zakaz zbierania przy mojej parafii.
    Szkoda, że o tym nie wiedziałam wczoraj. Mieliśmy kolędę powiedziałabym księdzu co o tym myślę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech Ci księża! Jakiś czas temu przestałem chodzić do kościoła. Mam już dosyć tego rozpasania i głupoty purpuratu. Wierzę w Boga, ale nie wierzę, że Pan Bóg np. sakramenty sprzedaje za kasę. Kościół to wielki i niekontrolowany biznes. A Bóg jest wszędzie, nie tylko w ich złoconych budynkach, które ze wspólnotą jaką powinien być Kościół mają coraz mniej wspólnego :( Smutne to... ale prawdziwe. No i ten jad prawicowy, który sączy się z ich ust! A gdzie miłość? Co nakazał Jezus? Owsiaka też ta prawicowo-rydzykowa zgraja nienawidzi. Pozdrowienia Lusiu!

      Usuń