Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 601 424 894

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Ogród botaniczny PAN w warszawskim Powsinie - album

Dzisiejszy dzień zaczął się od całkiem ładnej pogody. Było słonecznie i ciepło, prawie +8 stopni. Niestety wczesnym popołudniem zaczęło się chmurzyć. Teraz za oknami jest już ciemno, szaro i buro... oraz mokro. Co trochę pada deszcz. Stąd też pomysł, żeby przypomnieć sobie wspaniałe wiosenne dni. Zapraszam do obejrzenia albumu ze zdjęciami z Ogrodu Botanicznego PAN w warszawskim Powsinie. Miałem to szczęście, że akurat zaczynały kwitnąć azalie. Niestety magnolie już kończyły okres kwitnienia. Kiedy były w szczytowym momencie i miały najwięcej kwiatów ja akurat byłem w Pradze.



Cały album dostępny jest na fanpage'u "Zimozielony ogród" na Facebook'u. Wystarczy polubić tę stronę i już można oglądać albumy ze zdjęciami, a wśród nich ten ostatni z Powsina. Zdjęcia zrobiłem 01 maja 2014 roku. To już druga część zdjęć z początku maja 2014.

Aha, fanpage "Zimozielony ogród" można polubić TUTAJ 

A TUTAJ dostępny jest omawiany album! Serdecznie zapraszam do obejrzenia zdjęć!

2 komentarze:

  1. Ale kusisz Andrzejku! Marzę już o wiośnie...
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też Ewuniu! Żeby były dłuższe dni, więcej słońca i ciepło! No i żeby zaczęło się zielenić dookoła :) Pozdrowienia!

      Usuń