Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 17.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: Nieczynne

Tel. 605 490 480

środa, 19 listopada 2014

Creative Blog Tour - zaproszenie

W blogosferze, na portalach społecznościowych, ogólnie w internecie krąży mnóstwo różnych gier, zabaw, łańcuszków itp. Na ogół nie biorę w tym udziału. Jednak tym razem dostałem zaproszenie do udziału w Creative Blog Tour od jednej z moich ulubionych blogerek! 


To Ewunia z południa Polski, która jest wyjątkowo kreatywną osobą, a do tego bardzo aktywną blogerką. Zaproszenie Ewunia opublikowała TUTAJ

Bardzo serdecznie dziękuję Ewuniu za zaproszenie mnie do tego elitarnego grona blogerów!

Ewa ma bardzo wiele zainteresowań. Jedną z jej pasji jest ogród. Można w nim znaleźć prawdziwe królestwo roślin. Rosną tam m.in. iglaki, kwiaty, byliny, liściaste rośliny zimozielone, trawy, pnącza... Piękno tego miejsca, sukcesy w uprawie roślin oraz wiele wspaniałych zdjęć z tego cudownego i wspaniale wypielęgnowanego ogrodu można znaleźć tutaj: Ogród na Nadbrzeżnej


Ewunia obok innych, ma jeszcze jedną wielką pasję! To robienie różnego rodzaju kartek okolicznościowych. Ale nie tylko, Ewcia tworzy też inne cudowne rzeczy, takie jak pudełeczka, koszyki, albumy czy notesy. Jestem pod ogromnym wrażeniem jej wspaniałych prac! Mogę jedynie "pozazdrościć" cierpliwości, wytrwałości, pomysłowości i zapału! Koniecznie obejrzyjcie cudeńka, które tworzy Ewunia! Można je znaleźć tutaj: Ogród=cardmaking=pasje


Częścią tej zabawy jest, poza wskazaniem kolejnych kreatywnych blogerów, odpowiedzenie na 4 pytania odnoście swojej osoby. 

1. Nad czym obecnie pracuję?
Cały czas staram się dzielić swoim doświadczeniem ogrodniczym oraz wiedzą o roślinach z innymi. Robię to poprzez pisanie bloga, ale też poprzez moją firmę ogrodniczą. Ta druga to oczywiście biznes. Przede wszystkim pracuję nad zmianami wizualizacji bloga i strony internetowej. Ta ostatnia wymaga aktualizacji tekstów i zdjęć. Teraz idzie zima więc będzie na to czas :)
2. Czym moja praca różni się od innych w tej branży?
Wszystkim i niczym tak naprawdę. Wszystkim, bo to moja pasja, która przerodziła się w biznes. Kocham ogrody, ale jak to w miłości bywa czasem mam ich dość, aż po kokardkę ;) Stan ten jednak szybko mija. Moja praca w zasadzie nie różni się niczym od innych w tej samej branży, bo tak samo jak inni projektuję i wykonuję ogrody, doradzam zleceniodawcom, dobieram rośliny... Chcę żeby wszędzie było pięknie...

3. Dlaczego piszę (bloga) o tym co tworzę (robię)?
Żeby podzielić się z innymi moją pasją oraz żeby kreować modę na piękno i zwalczać codzienną bylejakość (a tego w Polsce akurat mamy w nadmiarze).

Jak odbywa się mój proces tworzenia (pisania)? 
Oj różnie... Czasami mam kilka pomysłów na posty i realizuję je po kolei. Czasami jednak porządek ten jest zaburzany poprzez to, co akurat wydarzy się w ogrodzie. A czasami zmieniam plany i piszę o różnych pięknych ogrodniczo miejscach w Polsce i na świecie.

No a teraz czas na bardzo kreatywne osoby (i ich blogi), które zaprosiłem do wzięcia udziału w zabawie!

Pierwsza z nich to Paulinka. Wspaniała kobieta, moja sąsiadka, wzorowa mama dwóch chłopców i żona... wegetarianina!  Jej bloga możecie zobaczyć tutaj: Kuchnia oszczędnej gospodyni

  
Na co dzień musi zaspokoić wymagające podniebienia. 



Jestem pod ogromnym wrażeniem jej kuchni, wyobraźni oraz pasji jaką wkłada w przygotowywanie codziennych posiłków w wielu różnych wersjach!

Druga osoba to Krzysztof, którego pasją są drzewa oraz krzewy. Małe, duże, liściaste, iglaste... Krzysztof posiada niewiarygodnie dużą wiedzę na ich temat. Ciągle opisuje nowe gatunki i odmiany, dzięki czemu zdobył prawie milion czytelników. Jego bloga możecie zobaczyć tutaj: Drzewa i krzewy


Krzysztof jest prawdziwym pasjonatem, a dzięki jego wiedzy my również możemy przeczytać mnóstwo ciekawych i często mało popularnych informacji o przeróżnych odmianach krzewów i drzew.


Na zakończenie jeszcze raz dziękuję Ewuni za zaproszenie do zabawy.

Chciałbym również podziękować Paulince oraz Krzysztofowi za chęć udziału w dalszej części  zabawy.


4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie, cieszę się, że w ten sposób mogę promować Twoją wiedzę i pasję jaką są drzewa oraz krzewy :) Pozdrowienia!

      Usuń