Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 601 424 894

piątek, 3 października 2014

Mały jubileusz - 800 postów!

W tym tygodniu liczba postów opublikowanych na blogu Zimozielony ogród przekroczyła 800. Kiedy zaczynałem pisać bloga, a było to pod koniec lutego 2012 nie marzyłem nawet o takiej liczbie. Nie marzyłem o tym, że dziennie bloga odwiedzać będzie ok. 1 000 osób, oraz, że liczba odsłon przekroczy 375 000. Szanowni Państwo, bardzo dziękuję za tak liczne odwiedziny!

Wśród ponad 800 już postów znaleźć można te dotyczące różnych roślin, w większości liściastych zimozielonych. Regularnie opisuję też życie mojego ogrodu, zmiany w nim zachodzące oraz sukcesy i porażki w uprawie różnych roślin. Dziś zdjęcia ogrodu, zrobione tego popołudnia. Mimo jesieni wciąż jest słonecznie i ciepło. Dziś 20 stopni!


Na blogu pisałem o trawniku, oczku wodnym, małej architekturze ogrodowej oraz o kwiatach na tarasy, balkony czy do ogrodu. 


Nie zabrakło tu również różnego rodzaju porad ogrodniczych, wynikających nie tylko z mojej wiedzy, ale i z codziennego doświadczenia, które cały czas zdobywam w czasie pielęgnacji całego ogrodu.

W wielu postach prezentowałem i dalej będę pokazywać różne ciekawe przyrodniczo miejsca, które miałem przyjemność odwiedzić. Są to ogrody botaniczne, parki i skwery z Polski, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Norwegii, Finlandii, Danii, Niemiec, Czech...


Bardzo się cieszę, że na blogu mogę podzielić się z Państwem moją wiedzą, doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją, jaką są liściaste rośliny zimozielone. Mam nadzieję, że informacje zawarte w postach są Państwu przydatne. 

Dołożę wszelkich starań, żeby blog był coraz ciekawszy i spełniał oczekiwania osób go odwiedzających.

Serdecznie zapraszam do codziennej lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz