Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

sobota, 23 sierpnia 2014

Nasze realizacje

Wczoraj byłem jeszcze w domu. Późnym popołudniem przyjechałem do stolicy Warmii i Mazur - Olsztyna. Dziś będę się bawić na weselu mojej kuzynki. Mam nadzieję, ze pogoda pozwoli mi przed ślubem choć trochę pozwiedzać to piękne miasto. Olsztyn położony jest wśród lasów i jezior. Pagórkowaty teren oraz bogata przyroda, zabytki i ładnie zaprojektowane osiedla czynią to miejsce bardzo atrakcyjnym dla mieszkańców i turystów. A skoro mowa o projektowaniu to dziś zapraszam Państwa do obejrzenia 2 zdjęć ogrodowych projektów, które zrealizowała wiosną tego roku moja firma. Informacje o spectrum jej działania można znaleźć TUTAJ 

Przy projektowaniu ogrodów i ich wykonaniu bierzemy pod uwagę wiele czynników takich jak: położenie ogrodu, jego nasłonecznienie, wilgotność gleby i powietrza, mikroklimat, rodzaj gleby czy siła wiatrów. Oczywiście bardzo ważnym elementem projektowania jest dostosowanie projektu do potrzeb i wymagań klientów. Służymy również pełnym doradztwem ogrodniczym oraz późniejszą pielęgnacją ogrodów.


Wykorzystujemy takie elementy jak naturalny kamień, kostka brukowa, płyty ekologiczne, kora sosnowa, podkłady kolejowe i wiele innych. Dbamy o wykorzystanie istniejących nasadzeń oraz dopasowanie nowych drzew i krzewów do topografii terenu.


Serdecznie zapraszam do korzystania z usług mojej firmy!

Więcej informacji o nas znajdziecie Państwo TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz