Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

piątek, 21 lutego 2014

Nowe albumy i nowe artykuły

Z przyjemnością informuję Państwa, że na mojej stronie internetowej Zimozielony ogród pojawiła się nowa zakładka pt. "Drzewa". Można tam znaleźć obecnie dwa artykuły prezentujące dwa gatunki drzew rosnących w moim ogrodzie: brzozę brodawkowatą oraz miłorząb dwuklapowy. Wkrótce pojawią się kolejne.


Natomiast na portalu społecznościowym Facebook na fanpage'u "Zimozielony ogród"  ukazał się kolejny album serii, w której publikuję zdjęcia z różnych ogrodów botanicznych, które odwiedziłem na przestrzeni ostatnich lat. Tum razem zapraszam do obejrzenia zdjęć z Ogrodu botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego w Alejach Ujazdowskich, oczywiście w Warszawie. Zdjęcia te zrobiłem 11 lipca 2010 roku.

A już jutro ukaże się kolejny album ze zdjęciami. Zapraszam na stronę https://www.facebook.com/Zimozielonyogrodandrzejzawadzki  Można tu obejrzeć pozostałe albumy! Zapraszam również do polubienia strony. Wystarczy kliknąć "Lubię to".

2 komentarze:

  1. Wpadłam z pozdrowieniami...stronę na facebooku oczywiście polubiłam,podziwiam niezmiennie Twoją fascynację przyrodniczą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, bardzo dziękuję za odwiedziny i za polubienie strony! Miłego weekendu! Pozdrowienia!

      Usuń