Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 17.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: Nieczynne

Tel. 605 490 480

wtorek, 31 grudnia 2013

Zimozielony ogród - fanpage na Facebook'u

No i stało się. Nie było to wcale trudne ani bardzo czasochłonne! Nie wiem, czemu do tej pory tego jeszcze nie zrobiłem. W każdym razie od dziś zapraszam wszystkie Czytelniczki i wszystkich Czytelników bloga na fanpage Zimozielonego ogrodu na Facebook'u. 




Serdecznie zapraszam do polubienia strony i z góry dziękuję za każdego "lajka".

4 komentarze:

  1. Jak na razie nie zainstalowałam się jeszcze na facebooku. Wciąż brakuje mi czasu, może kiedyś. Ale Tobie Andrzejku gratuluję.
    Życzę Ci udanego sylwestra i cudownego, Nowego Roku. Niech w Twoim ogrodzie wciąż będzie wiosna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Tobie i Twoim bliskim życzę samych radosnych i pięknych dni! Oby wiosna w Twoim ogrodzie zaczęła się już wkrótce, a w sercu żeby była cały czas! Wszystkiego dobrego! Pozdrowienia i serdeczności!

      Usuń
  2. Już byłem już zwiedziłem i ślad po sobie zostawiłem! Będę obserwował zimozielony ogród na Facebooku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Bardzo dziękuję za polubienie strony! Pozdrowienia!

      Usuń