Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 601 424 894

piątek, 27 grudnia 2013

To już 300 postów w 2013 roku

Święta szybko minęły. Jeszcze kilka dni temu wszyscy byliśmy zaangażowani w przedświąteczne porządki, a dziś już pora na porządki poświąteczne. Czas płynie niewiarygodnie szybko, również na blogu wszystko zmienia się prawie jak w kalejdoskopie. Kończy się rok i za dosłownie chwilę przyjdzie moment na wielkie podsumowanie. Póki co jednak piszę dla Państwa post nr 300 opublikowany w tym roku. Wszystkich ich do tej pory było 540. A zacząłem pisać pod koniec lutego ubiegłego roku (2012). 

W tym czasie bloga odwiedziło ponad 160 000 Czytelników. To ogromna liczba, tym bardziej, że blog jest dosyć wysoce wyspecjalizowany. Skąd taki wniosek? Spróbujmy go jakoś zaklasyfikować. na pewno jest to blog ogrodniczy, dotyczy on jednak jedynie roślin ozdobnych, co więcej przede wszystkim krzewów, a do tego jeszcze głównie liściastych krzewów zimozielonych. Elita wśród roślin? Dla mnie na pewno. 

Dlatego tym bardziej jestem wdzięczny wszystkim Odwiedzającym za tak liczne wizyty, komentarze i uwagi. Państwo również macie wpływ na kształt bloga oraz na tematy tu publikowane. Cały czas z wielką uwagą śledzę Państwa opinie i staram się dorównać stawianym mi oczekiwaniom. Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny, maile, komentarze... To dla mnie dowód, że taki blog jak mój jest naprawdę Państwu potrzebny. Tym bardziej będę się starał sprostać wszystkim wyzwaniom! No i oczywiście na bieżąco będę Państwa informował o tym co dzieje się w Zimozielonym ogrodzie! Proszę przyjąć ode mnie letnie kwiaty, które mogliśmy podziwiać w czerwcu tego roku.

Poniżej róża pnąca.


A to już niecierpki.


Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

2 komentarze:

  1. Patrzą na tą piękną różę uzmysłowiłam sobie właśnie jak bardzo brakuje mi takich widoków, zapachów lata i ciepłego wiatru. Przed nami nowy rok i nowy sezon pełen niespodzianek. Byle do wiosny.... Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mi też tego brakuje, i to bardzo... Ale już bliżej niż dalej ;) Pozdrowienia. Miłej soboty i niedzieli!

      Usuń