Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

sobota, 19 października 2013

Jesienny urlop

Szanowni Państwo! Na kilka dni zamilknę na blogu. Dosłownie za chwilę wyjeżdżam do Berlina na jesienne krótkie wakacje. Postaram się wrzucać ciekawe zdjęcia na bloga, ale jeśli tego nie zrobię to proszę o wyrozumiałość. Wracam już w następny czwartek i wtedy możecie się Państwo spodziewać fotorelacji z zielonego Berlina. Mam w planach wizytę w Ogrodzie Botanicznym i w Ogrodach Świata, więc po moim powrocie na blogu będzie o czym czytać i co oglądać.


Póki co zapraszam do lektury starszych postów.

8 komentarzy:

  1. Życzę udanego pobytu w "moim mieście"! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się zakałapućkałem ale już wracam do pisania bloga i będę opisywał moje przeżycia z Berlina :) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Andrzeju dużo, dużo odpoczynku i samych najpiękniejszych wrażeń
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się zakałapućkałem ale już wracam do pisania bloga i będę opisywał moje przeżycia z Berlina :) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. A to czekamy...spokojnej podróży i ciekawej wycieczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się zakałapućkałem ale już wracam do pisania bloga i będę opisywał moje przeżycia z Berlina :) Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Bardzo jestem ciekawa wizyty w Ogrodach Świata, które ciągle mam w planach!
    Pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się zakałapućkałem ale już wracam do pisania bloga i będę opisywał moje przeżycia z Berlina :) Pozdrowienia!

      Usuń