Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 601 424 894

czwartek, 19 września 2013

Promocyjne ceny usług ogrodniczych

Witam serdecznie wszystkie Czytelniczki i Czytelników. Miło mi poinformować Państwa, że w dniach od 20 do 30 września moja firma udziela jesiennej zniżki na wszystkie usługi ogrodnicze. 


Zniżki kształtują się na poziomie od 10 do 20 %. Na najwyższe upusty mogą liczyć zleceniodawcy korzystający z takich usług jak czyszczenie rynien, wycinka drzew i krzewów oraz porządkowanie terenów. Usługi takie jak jesienne nawożenie trawników i krzewów, koszenie trawy czy sadzenie drzew i krzewów objęte są zniżką w wysokości 10%. Zapraszam do korzystania z naszych usług. Szczegóły działalności mojej firmy znajdą Państwo na stronie internetowej www.zimozielonyogrod.pl w zakładce "Portfolio".

Kontakt:

Andrzej Zawadzki
05 840 Brwinów
ul. Lilpopa 42
www.zimozielonyogrod.pl
www.zimozielonyogrod.blogspot.com
e-mail: info@zimozielonyogrod.pl
tel. +48 501 125 810

7 komentarzy:

  1. Cennika tam nie ma, ani obszaru działalności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obszar działalności znajdziesz na stronie internetowej, zakładka "Portfolio". Zniżki są od cen podstawowych, negocjowanych każdorazowo z klientem. Nie mogę napisać, że koszenie 100m2 trawnika kosztuje np. 50 PLN, bo czasami trawa ma 5 cm a czasami 20! Sam przyznasz, że jest to duża różnica. Podobnie jest z wycinką drzew. Za małe zapłacisz 200 PLN, za duże nawet 800 PLN! Zamiast krytykowac można się najpierw zapytać. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Dziękuję, ja i tak za daleko. Kraków. Szczerze nie znalazłam cennika, i nie krytykuję! Jestem pod wrażeniem pięknego ogrodu, pozdrawiam serdecznie (i nie jestem "sam" tylko "sama"). Beata

      Usuń
    4. Ojej Beatko, przepraszam :) Literkę "a" mi zjadło. Cennika nie ma, myślałem o tym, żeby zrobić przynajmniej orientacyjny cennik, ale rozpiętość cen byłaby zbyt myląca dla klientów. Cena zależy od każdego indywidualnego przypadku. Co do odległości... nie ma nigdy za daleko :) A Kraków to piękne miasto :) Dziękujęza miłe słowa o ogrodzie :) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Witam Cię drogi przyjacielu. Byłam wzruszona Twoim byciem u mnie i słowami otuchy. To ważne w każdej sytuacji. Przeczytałam Twoje posty, bo to niezwykle zajmująca lektura i wiele mądrych rad jak zwykle dla mnie przydatnych.Postaram się już być. Za daleko mieszkam żeby skorzystać z proponowanych usług i dlatego jestem taka "Zosia samosia". W zasadzie sytuacja zmusza aby nią być. Proszę o radę- mam dwie grusze chińskieKusui i Shinko, mają kilka lat ,jeszcze nie owocowały i w tym roku tak od lipca na jednej z nich poczerwieniały liście i pękła na dole kora. Liście jeszcze nie opadują ale są takie więdłe, a na drugiej jeszcze żywo zielone. Martwię się żeby jej nie stracić. Może by czymś opryskać. Czyżby to była zaraza ogniowa. i skąd się to wzięło.Bardzo ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Stasiu! Łezka w oku mi się zakręciła... Dziękuję za ciepłe słowa! A co do gruszek to poszukam i popytam znajomych sadowników, bo się na tym zbytnio nie znam. Ale na pewno dam Ci znać co udało mi się ustalić. A tak jeszcze wracając do Twojego komentarza i jego początku i tej mojej łezki... Tak jakoś się zakręciła kiedy przeczytałem, że napisałaś do mnie "przyjacielu". Dziękuję!!!

      Usuń