Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 601 424 894

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Portfolio już działa!

Uprzejmie informuję, że po niespodziewanej i dosyć długiej przerwie technicznej zakładka "Portfolio", znajdująca się na mojej stronie internetowej www.zimozielonyogrod.pl już działa! Przerwa spowodowana była problemami technicznymi w komunikacji pomiędzy stroną a serwisem Dropbox, który udostępniał plik w PDF. 


W chwili obecnej zakładka została przeze mnie zmieniona (zrobiłem to samodzielnie, z czego jestem bardzo dumny). Można ją znaleźć w menu bocznym ww. strony internetowej. Serdecznie zapraszam do lektury i do korzystania z usług mojej firmy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz