Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

środa, 3 kwietnia 2013

Zimozielony ogród

Witam Państwa! Witam na prawdopodobnie pierwszym blogu poświęconym liściastym roślinom zimozielonym. Z przyjemnością informuję, że od dziś czyli od 03 kwietnia 2013 moja pasja przeradza się w biznes. Od dziś założyłem firmę projektującą ogrody! Zapraszam wszystkich chętnych, którzy chcą mieć piękny ogród. Zaprojektuję go dla Was i zrobię wszystkie prace z tym związane! A wszystko za rozsądną cenę!


Od lat robiłem mój ogród. Poznałem rośliny i mam doświadczenie, które procentuje w moim ogrodzie. Od dziś będzie ono dla Państwa! Dla Waszych ogrodów i Waszego zadowolenia z pięknego otoczenia. Zapraszam Wszystkich do zakładania piękna! Bo można je mieć!

6 komentarzy:

  1. Moje gratulacje Andrzejku (po raz drugi). Życzę Ci sukcesów na nowej drodze życia i mnóstwa zadowolonych klientów. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewuniu! Bardzo serdecznie dziękuję :) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Powodzenia....
    Życzę zadowolenia z pracy...i zadowolonych klientów...:)
    Pozdrawiam serdecznie...
    Zasypana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Bardzo dziękuję :) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. świetna decyzja :) gratuluje, trzymam kciuki i życzę powodzenia!
    pozdrawiam
    Justyna Miłkowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie! Bardzo dziękuję za miły komentarz :) Pozdrawiam. Andrzej.

      Usuń