Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 601 424 894

piątek, 12 kwietnia 2013

Wyróżnienie od Stasi!

Jest mi niezmiernie miło poinformować Państwa, że otrzymałem dziś kolejne wyróżnienie. Tym razem podarowała mi je Stasia. Jej bloga możecie znaleźć tutaj: http://wsercuogrodu.blogspot.com/

A oto wyróżnienie, które dziś dostałem!


Dlaczego lubię ogród... Chyba głównie dlatego, że jest moim odzwierciedleniem. Nie to, żebym był egoistą, ale moje uporządkowanie, umiłowanie piękna, detali i radości znajduje swoje odbicie w moim ogrodzie. Chciałbym każdego zarazić taką pozytywną energią i siłą do stworzenia swojego własnego azylu, w którym każdy będzie się dobrze czuł. I gdzie każdy znajdzie miejsce dla siebie, tak jak ja znajduję miejsce dla mnie w moim ogrodzie.

Wstyd się przyznać, ale ja jeszcze nikogo nie wyróżniłem, do niedawna nawet nie wiedziałem jak to robić, ale pomogła mi Ewa z Jaworzna, za co serdecznie dziękuję. Obiecuję, że wkrótce nadrobię zaległości.

Stasiu! Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie!

2 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję Andrzejku. Twój blog i Twój ogród w pełni na nie zasługuje. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu! To dla mnie bardzo miłe :) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń