Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 20.00

Sobota: 08.00 - 20.00

Niedziela: 09.00 - 20.00

Tel. 605 490 480

niedziela, 14 kwietnia 2013

Wyróżnienie od Jagody!

Szanowni Czytelnicy! Bardzo miło mi poinformować Państwa o kolejnym wyróżnieniu, które otrzymał mój blog! Tym razem wyróżnienie przyszło od Jagody, która prowadzi bloga "Skowronkowa chata". Można go znaleźć tutaj: http://decoupagehobby.blogspot.com/

Bardzo dziękuję Jagódko za wyróżnienie. Cieszę się, że moje doświadczenie może być pomocne. Jeśli tylko macie Państwo jakieś pytania dotyczące mojego ogrodu lub liściastych roślin zimozielonych, czy też ogólnie ogrodnictwa ozdobnego proszę je zadawać w komentarzach pod artykułami lub przesyłać mailem na adres: info@zimozielonyogrod.pl

A oto wyróżnienie!


No i teraz odpowiedź na pytanie: Dlaczego lubię mój ogród?

Lubię go bo jest moim odbiciem, lubię go bo sam go zaprojektowałem, lubię go bo daje mi radość, wyciszenie, spokój i łączy mnie z naturą. Uwielbiam jego zapach, wygląd, zieleń... A gdy mam zły humor to idę do ogrodu, koszę trawę, odrzucam śnieg, zbieram szyszki czy gałęzie albo wymyślam nowe nasadzenia... i już mi lepiej!

To teraz czas na nominacje! 


Wskazanych blogerów poinformuję na ich blogach o moim wyróżnieniu. Oczywiście poproszę ich o odpowiedź na pytanie dlaczego lubią swój ogród, albo swoją pasję oraz o wskazanie kolejnych 5 blogów do wyróżnienia!

Jagódko, jeszcze raz dziękuję!

4 komentarze:

  1. Gratuluję Andrzejku wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie mojego bloga. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewuniu! Twój blog zasługuje na każde wyróżnienie! Miłego poniedziałku i całego tygodnia! Pozdrowienia. Andrzej.

      Usuń
  2. Witam Andrzeju!
    Jest mi niezmiernie miło za przyznanie mi tego wyróżnienia, zwłaszcza ze ten obrazek, ta fotka...jest taka śliczna...cieszę się, że znajdzie się u mnie :):):)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję...:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Cała przyjemność po mojej stronie! Cieszę się, że mogłem wyróżnić Twojego bloga! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń