Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

czwartek, 31 stycznia 2013

Podziękowania!

Szanowni Czytelnicy!

Bardzo dziękuję za Państwa głosy na mój blog, który brał udział w konkursie "Blog Roku 2012" w kategorii "Pasje i zainteresowania". Niestety, z uwagi na zbyt małą liczbę głosów nie przeszedłem do ostatniego etapu. jestem jednak dumny z tego, że wśród ponad 900 blogów w tej kategorii zmieściłem się w pierwszej 70-tce. Startowałem po raz pierwszy w tym konkursie i już sam w nim udział jest dla mnie sukcesem.

Gdyby stworzono kategorię "Ogród" pewnie zająłbym drugie miejsce, po w pełni profesjonalnym blogu "Giardino". 

Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wsparci i zapraszam do codziennej lektury bloga!


4 komentarze:

  1. Witaj Andrzejku. To i tak wspaniały wynik. Ogladalność Twojego bloga mówi sama za siebie. Może w przyszłym roku się uda? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! I tak jestem zaskoczony wysoką pozycją w rankingu! Miło mi, że w ogóle ktoś na mój blog głosował :) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  2. zapraszam po wyróżnienie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Agatko! Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Jeśli pozwolisz pobiorę je na spokojnie jak wrócę z moich podróży do domu, czyli pewnie po niedzieli :) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń