Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 601 424 894

środa, 23 stycznia 2013

Konkurs "Blog roku 2012"

Witajcie! Zgłosiłem mojego bloga ogrodniczego do konkursu "Blog roku 2012" w kategorii "Pasja i zainteresowania". Już od jutra od godziny 12.00 będziecie Państwo mogli głosować na mojego bloga za pośrednictwem SMS-ów. Jutro podam Państwu numer oraz koszty głosowania. 



Chciałbym prosić wszystkich moich stałych czytelników i gości o oddawanie głosów na bloga. Liczba Państwa wizyt u mnie przerosła moje najśmielsze oczekiwania! Dlatego też postanowiłem wystartować w tym konkursie. 

Pod tym aderesem znajdziecie Państwo moje zgłoszenie do konkursu!

Jak zawsze celem nadrzędnym jest popularyzacja liściastych roślin zimozielonych, które mogą zdobić nasze ogrody przez cały rok, również zimą.

Zapraszam do codziennej lektury bloga!

2 komentarze:

  1. Andrzeju!
    Cieszę się, że starujesz na Blog Roku!
    Oczywiście, ze wyślę SMS-sa.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Łucjo Mario! Z góry dziękuję! Jutro organizatorzy powinni podać numery, na które będzie można wysyłać SMS-y. Opublikuję ten numer na blogu! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń