Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

piątek, 5 października 2012

Zimozielony ogród - podziękowania

Dziś liczba osób, które odwiedziły mój blog przekroczyła 30 000! Średnia miesięczna to ponad 5000 wejść. Bardzo dziękuję Wszystkim czytelnikom za zainteresowanie blogiem. Dziękuję również za ciekawe komentarze i za wszystkie maile.Szczególne podziękowanie chciałbym skierować do stałych obserwatorów bloga. Innych Państwa zapraszam do dołączenia do grona obserwatorów!


Państwa zainteresowanie moim blogiem sprawia mi ogromną przyjemność! Nakłada też na mnie obowiązki rzetelnego pisania postów oraz opisywania codziennych prac w ogrodzie.

Szanując zaufanie jakim Państwo obdarzyli mnie oraz mojego bloga będę starał się jak najlepiej opisywać zmiany w ogrodzie, prace w różnych porach roku oraz rośliny. Przekażę Państwu również jak je zabezpieczyć przed mrozami oraz opiszę ich kondycję po zimie.

Serdecznie dziękuję za zainteresowanie i zapraszam do codziennej lektury bloga!

Te róże są dla Państwa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz