Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

piątek, 8 czerwca 2012

Zimozielone EURO 2012

Szanowni czytelnicy, koleżanki, koledzy, moi drodzy Państwo!

Dziś trochę nietypowy wpis, bo dotyczący Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Nareszcie nadszedł dzień, kiedy Polska będzie na oczach całego świata. Oczywiście nie jest  to pierwszy raz, kiedy będziemy bohaterami różnych zagranicznych mediów, ale po raz pierwszy będzie to z powodu radosnego wydarzenia, a nie smutnych tragedii. Cieszmy się więc i pokażmy światu jak potrafimy się bawić. Ja już pokazuję!


Co prawda mój samochód na tym zdjęciu nie stoi w moim ogrodzie, ale za to ma dwie flagi i gdy nim jadę jestem dymny z tego, że jestem Polakiem!

Wywieśmy flagi i pokażmy wszystkim, że całym sercem jesteśmy za naszą reprezentacją. REPREZENTACJĄ, która niezależnie od wyników spotkań będzie zwracać uwagę całego świata na nasz kraj.


Jak widać na moim balkonie flaga już wisi.


Za chwilę zabrzmi hymn Rzeczypospolitej Polskiej. Łza się w oku kręci. Gdy wchodziłem w dorosłe życie, a było to 23 lata temu (a więc w sumie nie tak dawno) nigdy nie przypuszczałbym, że moja ojczyzna osiągnie tak wiele w tak krótkim czasie. Cieszmy się tym! 

Jeśli nie umrę podczas meczu Polska - Grecja z nerwów na serce to postaram się dziś wieczorem umieścić kolejny post o rododendronach.

Trzymajmy kciuki za Biało-czerwonych!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz