Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

piątek, 13 kwietnia 2012

Po Świętach i przeziębieniu

Witajcie, kilka dni nic nie pisałem, po pierwsze miałem mieć klasówkę z francuskiego (ale w końcu jej nie było), a po drugie przeziębiłem się na rowerze. Dziś tak trochę nietypowo jak na blog o ogrodzie, ale pokażę Państwu kilka zdjęć smakołyków, które przygotowałem na Święta.

Ale najpierw sprawca mojego przeziębienia :)


Po kilku słonecznych dniach i lekkim deszczyku trawa zaczyna zielenieć, co cieszy moje oko .


No a teraz pora na przysmaki. Najpierw babeczki ..


Teraz sałata...


A na koniec jajka faszerowane w szyneczce.


W sumie to na zakończenie jestem winien Państwu zdjęcie całości. A gdyby ktoś chciał przepis to zapraszam zimozielonyogrod@gmail.com 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz